9.10.2018, Mysia3, Warszawa
FGC, organizowane przez Izbę Gospodarki Elektronicznej, jest najważniejszym spotkaniem ekspertów i liderów e-commerce w Polsce, miejscem wymiany informacji z zakresu wyzwań globalnej gospodarki cyfrowej oraz międzynarodowych trendów.
Podczas konferencji spotkają się międzynarodowi eksperci, właściciele biznesów e-commerce, dyrektorzy zarządzający e-commerce i marketingiem, aby porozmawiać o najnowszych trendach konsumenckich i działaniach omnichannel w e-commerce. Temat wielokanałowego konsumenta i customer journey - tendencje i trendy, to główne obszary poruszane przez ekspertów w trakcie tegorocznego Forum Gospodarki Cyfrowej.
W tym roku program Forum skupia się na wielokanałowym konsumencie. Jakie są jego oczekiwana? Kim jest i w jaki sposób należy się z nim komunikować? Jak era digital wpłynęła na jego zachowania i proces podejmowania decyzji zakupowych? Dlaczego nie istnieje już podział na offline i online? Jakie wyzwania stawia przed e-commerce wielokanałowy konsument? Jak digitalizacja zmienia kształt retailerow i ma olbrzymi wpływ na wygląd ścieżki zakupowej? Odpowiedzi na te pytania będzie można usłyszeć podczas dwóch ścieżek tematycznych Forum: Customer Trends i Customer Journey.
Program FCG został przygotowany przez Radę Programową złożoną z praktyków z zakresu wdrożeń cyfrowych w kraju i za granicą.
Dzień zwieńczony będzie wieczorną galą, prestiżowego i znanego w branży konkursu e-Commerce Polska Awards 2017 oraz konkursu na Osobowość Polskiej Gospodarki Cyfrowej oraz Polskiej Regionalnej Gospodarki Cyfrowej. Zarówno Forum, jak i wieczorna Gala będą okazją do rozmów biznesowych, nieformalnych spotkań i networkingu.
Tego dnia i wieczoru spotka się w Warszawie biznes e-commerce.
Podczas Forum Gospodarki Cyfrowej dowiesz się:
WIĘCEJ INFORMACJI UDZIELA:
Paulina Wojczyńska
paulina.wojczynska@eizba.pl
PERFORMANCE DAY CEE
27.09.2018, SoundGarden Hotel, Warszawa
Performance Day CEE to organizowane przez Izbę Gospodarki Elektronicznej spotkanie liderów performance i afiliacji na rynkach CEE. Po raz pierwszy w Polsce - międzynarodowi i polscy eksperci performance’u spotkają się w jednym miejscu, aby porozmawiać o najnowszych trendach, innowacjach technologicznych i coraz bardziej wymagającym konsumencie.
Dlaczego Polska? Nasz rynek jest jednym z najtrudniejszych dla działań performance. Świadomy konsument, sprawnie poruszający się w obszarze digitalu, chłonny na innowacje i nowe technologie stanowi duże wyzwanie dla marek. Jak zainteresować tak wymagającego konsumenta? Jaki i które nowe technologie i innowacje wdrożyć, aby odpowiadały jego potrzebom? Dlaczego polski rynek bardzo często stanowi obszar testów dla innowacji?
Jak sztuczna inteligencja może zwiększyć efektywność działań? Jak branża e-commerce może skutecznie wdrażać najnowsze narzędzia? O tym wszystkim będzie mowa już 27.09.2018 w Warszawie.
Konferencję objęły patronatem stowarzyszenia e-commerce z Finlandii, Czech i Węgier.
Performance Day CEE to:
WIĘCEJ INFORMACJI UDZIELA:
Paulina Wojczyńska
paulina.wojczynska@eizba.pl