Dołącz do e-Izby
Polski / English

FORUM GOSPODARKI CYFROWEJ oraz PERFORMANCE DAY CEE.

 

 

FGC_Slider_1280x389_Visa.jpg 

 

FORUM GOSPODARKI CYFROWEJ - Consumer is a heart of your business. Think omnichannel!

9.10.2018, Mysia3, Warszawa

 

FGC, organizowane przez Izbę Gospodarki Elektronicznej, jest najważniejszym spotkaniem ekspertów i liderów e-commerce w Polsce, miejscem wymiany informacji z zakresu wyzwań globalnej gospodarki cyfrowej oraz międzynarodowych trendów.

Podczas konferencji spotkają się międzynarodowi eksperci, właściciele biznesów e-commerce, dyrektorzy zarządzający e-commerce i marketingiem, aby porozmawiać o najnowszych trendach konsumenckich i działaniach omnichannel w e-commerce. Temat wielokanałowego konsumenta i customer journey - tendencje i trendy, to główne obszary poruszane przez ekspertów w trakcie tegorocznego Forum Gospodarki Cyfrowej.

Consumer is a heart of your business. Think omnichannel!

W tym roku program Forum skupia się na wielokanałowym konsumencie. Jakie są jego oczekiwana? Kim jest i w jaki sposób należy się z nim komunikować? Jak era digital wpłynęła na jego zachowania i proces podejmowania decyzji zakupowych? Dlaczego nie istnieje już podział na offline i online? Jakie wyzwania stawia przed e-commerce wielokanałowy konsument? Jak digitalizacja zmienia kształt retailerow i ma olbrzymi wpływ na wygląd ścieżki zakupowej? Odpowiedzi na te pytania będzie można usłyszeć podczas dwóch ścieżek tematycznych Forum: Customer Trends i Customer Journey.

Program FCG został przygotowany przez Radę Programową złożoną z praktyków z zakresu wdrożeń cyfrowych w kraju i za granicą.

Dzień zwieńczony będzie wieczorną galą, prestiżowego i znanego w branży konkursu e-Commerce Polska Awards 2017 oraz konkursu na Osobowość Polskiej Gospodarki Cyfrowej oraz Polskiej Regionalnej Gospodarki Cyfrowej. Zarówno Forum, jak i wieczorna Gala będą okazją do rozmów biznesowych, nieformalnych spotkań i networkingu.

Tego dnia i wieczoru spotka się w Warszawie biznes e-commerce.

Podczas Forum Gospodarki Cyfrowej dowiesz się:

  • dlaczego online i offline już dawno złączyły się w jedno
  • czego współczesny konsument oczekuje od e-commerce i retailu
  • dlaczego technologia zmienia nie tylko biznes, ale przede wszystkim konsumenta
  • jak wygląda customer journey na Facebooku i jaki jest impact kampanii FB na konwersję online oraz offline
  • dlaczego działania omnichannel nie tylko zwiększają efektywność działań, ale przede wszystkim są odpowiedzią na oczekiwania konsumentów
  • jak digitalizacja zmienia kształt retailerow i ma olbrzymi wpływ na wygląd naszej ścieżki zakupowej
  • jak można wykorzystać potencjał offline do generowania sprzedaży online
  • jak zainspirować i zaangażować zmęczonego klienta

WIĘCEJ INFORMACJI UDZIELA:

Paulina Wojczyńska

paulina.wojczynska@eizba.pl

 

performance_SLIDER_1920x600.jpg

PERFORMANCE DAY CEE

27.09.2018, SoundGarden Hotel, Warszawa

Performance Day CEE to organizowane przez Izbę Gospodarki Elektronicznej spotkanie liderów performance i afiliacji na rynkach CEE. Po raz pierwszy w Polsce - międzynarodowi i polscy eksperci performance’u spotkają się w jednym miejscu, aby porozmawiać o najnowszych trendach, innowacjach technologicznych i coraz bardziej wymagającym konsumencie.

Dlaczego Polska? Nasz rynek jest jednym z najtrudniejszych dla działań performance. Świadomy konsument, sprawnie poruszający się w obszarze digitalu, chłonny na innowacje i nowe technologie stanowi duże wyzwanie dla marek. Jak zainteresować tak wymagającego konsumenta? Jaki i które nowe technologie i innowacje wdrożyć, aby odpowiadały jego potrzebom? Dlaczego polski rynek bardzo często stanowi obszar testów dla innowacji?

Jak sztuczna inteligencja może zwiększyć efektywność działań? Jak branża e-commerce może skutecznie wdrażać najnowsze narzędzia? O tym wszystkim będzie mowa już 27.09.2018 w Warszawie.

Konferencję objęły patronatem stowarzyszenia e-commerce z Finlandii, Czech i Węgier.

Performance Day CEE to:

  • merytoryczne i inspirujące wystąpienia liderów performance z PL i regionu CEE
  • dwie strefy networkingu: strefa chill z leżakami na świeżym powietrzu oraz spokojna strefa do rozmów i wymiany doświadczeń
  • work and business space z transmisją na żywo wystąpień merytorycznych
  • kameralna strefa targowa, gdzie będzie można poznać najnowsze innowacje zwiększające efektywność działań performance i afiliacji

WIĘCEJ INFORMACJI UDZIELA:

Paulina Wojczyńska

paulina.wojczynska@eizba.pl